Translate

2013年11月17日 星期日

MK的士司工坊



 呢個不是可樂,.友人咖啡,友人無更\加奶同加糖

早前同友人出席活動,活動完結後同她去MK供晚餐,相約另一位友人一起食,就去了朗豪坊,朗豪坊有不少食店,我們去了士司工坊,,士司工坊來自新加坡,士司工坊在香港擁有不少分店,朗豪坊分店來過幾次,士司工坊坐耐一點無人趕,適合來HEA下,三個女人一邊食一邊吹水,我覺得呢求餐蛋麵好食過屯門店,屯門店湯底比MK店仲要濃,我反而喜歡MK店湯底無咁濃,我真係覺得好食D,呢度服務都OK,環境唔錯,土士司工坊都OK,它的奶茶都唔錯,土司工坊最好食係多士系列,另外,話說個日店員出錯單,友人要餐蛋麵,來到時候變了五香肉丁通粉,友人要求換了它,我對新加坡不太認識,新加坡食店在香港不是主流,選擇不多,士司工坊比較有認識,近年來在香港積水開分店,價錢算是合理,套餐全日都係個d,從早到晚都係同一個餐牌,

味道:我覺得ok啦,餐蛋麵還可以

服務:一般啦,mk店出錯餐,好在好快換到

環境:感覺唔錯

價錢:25-45





沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。