Translate

2014年2月19日 星期三

生日飯局:屯門上海婆婆好味

昨天是小女子正日生日,正日留番同屋企人吃飯啦,之前有朋友去過重新開店上海婆婆,友人話開番後水準好過以前,我決定去試下,原來7:00前去到並不算太多人等住,我同阿媽和阿媽的朋友行了一陣街,大約7:00去揾位,其他人在7:15來到了上海婆婆,上海婆婆在4年前屯門市廣場有分店,後來,屯市大執位之下,它有2年時間消失屯門,直到有VCITY,上海婆婆又重新在屯門開店,新店格局較為現代化,菜式有新意,其中一款芥朱蝦十分好吃,但是吃完之後好大陣芥末味,有點頂唔順,屋企人話唔似吃上海料理,完全估唔到咁好味,黃金四季豆十分好味,仲有豆腐十分好味,以前舊店時候反而仲冇咁好味,可能同廚師有關,南瓜餅亦好好味,香蕉酥十分特別,唯一係炒飯麻麻地,炒飯太硬了,新店服務都OK,環境都唔錯,因為屋企人找數 ,大約720元,平均120元,我們一行6人,價錢都OK,屋企人話下次會再來

味道:除了炒飯唔得之外,炒飯太硬了,其他好味,我覺得南瓜餅同黃金四季豆和豆腐十分好味,亦冇了以往上海菜太咸味道,十分啱我們口味 

服務:我覺得都OK

環境:我覺得幾好,座位坐得舒服

價錢:我們6人點了10個菜弍,埋單720,平均120元,我們覺得可以接受

番吃:有時間會再來

推介指數:我會推介上海婆婆,推介指數給4粒星,大家去屯門可以試下

地址:屯門VCITY,近RED QUT附近

P.S阿媽在吃時候,她話上海婆婆好味過另一間上海店,我想她指小南國,因她在2前來屯門吃晚餐我同她去了小南國她話小南國好多油,味道又咸,因屯門上海菜不是太多店鋪,阿媽平時吃得好清,她受唔到太多油食店,小南國又貴又語好味,另外一間金滿軒亦是好油膩

,

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。